دل نگاره (4)
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 79911
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 22:54 :: نويسنده : صدرا

 

خدایا آدمات اذیتم کردن خدایا دلم گرفته و جایی نیست تا برم داد بزنم و یه دل سیر گریه کنم تا تموم بشه این اشکهای بی موقع. خدایا اگه از چیزی که ارومم میکرد دلم بگیره چه کار کنم حالا که این حالمه چه کنم.

کجایی خدا آدرسو یاد ندارم هر جا که فکر میکردم دارم با تو درد دل میکنم اشتباه بود. خیلی حرفها دارم از اون که همه احساسمه گله دارم اونکه ساخت یه روح ویران را. تو بگو اگه مرحمم بشه دردم دیگه چه می توانم بکنم .

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد

لحظه ویرانیم را  حس نکرد

در تمام لحظه هایم، هیچ کس وسعت حیرانیم را حس نکرد

آن که سامان غزلهایم از اوست

بی سرو سامانیم را حس نکرد



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت20:58---30 تير 1391
سلام

چي شده؟
پاسخ:دلم از خدا و مخلوقاتش بدجور گرفته


نرجس جلالی یزدی
ساعت23:44---26 تير 1391
سلام عزیزم

خسته نباشید.مطالبتون به نظر من عالی بود.

من نرجس جلالی هستم 59 سالمه و مدت هاست که شاعر هستم.

خوشحال میشم به وب بنده بیایید و نظرتون رو راجع به اشعارم بفرمایید.

سپاسگزارم از مطالب ارزشمندتون .

براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل و عرصه های زندگی رو دارم.

ممنونم عزیزم


پاسخ:سلام حتما میام


زهره صادقی
ساعت23:20---26 تير 1391
با سلام

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد




پاسخ:سلام ممنون از نظرتون حتما میام به وبتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: